FAQ
znajdź odpowiedzi na
pytania
1. Q: Na czym polega personalizacja sliderów?
Personalizacja polega na wykonaniu dodatkowego, indywidualnego nadruku w dwóch wyznaczonych miejscach na podkładzie slidera. Podczas procesu składania zamówienia jest opcja dopisania tekstu, numeru, wgrania dowolnego pliku graficznego.
Po otrzymaniu zamówienia każdy projekt jest wykonywany indywidualnie i przesyłany drogą elektroniczną do akceptacji w postaci wizualizacji 3D. Po otrzymaniu akceptacji proces produkcji zostaje uruchomiony.
Aby uniknąć zbyt dużej ilości poprawek projektowych, co może mieć wpływ na czas realizacji, prosimy o możliwie dokładne opisanie swojej „wizji projektowej”
poniższa animacja rozwieje wszystkie wątpliwości
2. Q: Jakie slidery mam wybrać?
Zadając sobie to pytanie, ciśnie się na usta stwierdzenie:
„Gdy coś jest dobre do wszystkiego, jest do niczego”.
Dlatego gdy jeździsz szybko
na dużych obiektach:
- jesteś częstym bywalcem na szybkich torach,
- jeździsz sportowym motocyklem,
- niskiego współczynnika tarcia,
- braku szarpania przy zmiennej nawierzchni
- chciałbyś aby slider „płynął” po asfalcie i bez trudności przeskakiwał po tarkach
z pewnością wybierzesz slidery WIN, dlaczego?
- mają obniżone tarcie
- nie spowalniają przy dużych prędkościach
Jeżeli Twoja jazda jest połączona
z wizytami na mniejszych torach,
gdzie tarcie jest intensywniejsze a prędkości znacznie mniejsze wybierzesz slidery SLIDE
- mają większe tarcie niż Slidery WIN za to większą wytrzymałość na ścieranie
Kompilacją właściwości Sliderów WIN i SLIDE
są wysokopolimerowe slidery race
Wszystkie z wyżej wymienionych sliderów różnią się właściwościami fizycznymi i chemicznymi, kolor jest jedynie cechą po której łatwo można je od siebie odróżnić.
Jazda na
halach treningowych:
- gdzie nawierzchnia nie jest chropowata
- zmiany kierunku jazdy i przekładanie motocykla bardzo częste
- podtrzymanie na „trzecim kole”=kolanie często bardzo potrzebne
rekomendujemy Slidery Hall – dlaczego?
- mają bardzo obniżony współczynnik tarcia, tak potrzebny przy szybkich zakrętach
- są bardzo grube 45mm, przez co nie musisz tak składać motocykla
Jazda
w deszczu:
Dość specyficzne warunki – przyznajcie sami! Niektórzy tych warunków nienawidzą, inni czują się jak ryba w wodzie – ale jedni i drudzy jadą.
Dlaczego Slidery Rain?
- grubość 45mm na której poczujesz się bezpiecznie
- polimer „wgryzający” się w podłoże, ale nie miękki
- pozwala na wyczuwalne schodzenie na kolano i komfortową jazdę w tych trudnych warunkach
W tym Q&A Omówiliśmy jedynie slidery na kolana, slidery na łokcie mają ich równoległe właściwości.
3. Q: Na jak długo wystarczy mi para sliderów?
Niestety nie jesteśmy na to pytanie odpowiedzieć w sposób jednoznaczny. Dlaczego? Nie jest możliwe określenie:
- jednego rodzaju nawierzchni
- jednakowej siły nacisku kolana/łokcia na nawierzchnię
- częstotliwości użytkowania i czasu tarcia o podłoże
za to możemy z całą pewnością powiedzieć, że:
- czy to amatorzy, czy zawodnicy profesjonalni nie zużyli w ciągu sezonu więcej niż dwóch par sliderów kolanowych
- zawodnicy pitbike, którzy trenują i na placach oraz torach/halach najbardziej je zużywają, mimo tego przejechanie 40-50motogodzin na jednej parze jest doskonałym wynikiem.
4. Q: Czy slidery na łokcie nadają się na każdy rodzaj nawierzchni?
Jak już zapewne wiecie, kolor w sliderach TWINS to nie marketing, kolor służy jedynie do rozróżnienia ich właściwości fizykochemicznych.
Oczywiście slidery łokciowe nadają się na każdy rodzaj nawierzchni i najbardziej korzystne jest stosowanie tej samej mieszanki na łokieć i kolano.
Zapytacie
dlaczego?
Dlatego aby siła tarcia na kolanie i łokciu była identyczna.
Aby trakcja kolana po podłożu nie różniła się od trakcji łokcia i na odwrót.
5. Q: Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę, gdy wybiorę personalizację sliderów?
W momencie otrzymania zamówienia, wykonujemy projekt wg. wskazań i wysyłamy do akceptacji.
Po jej otrzymaniu z reguły w ciągu 24 godzin roboczych jest spakowana i dostarczona do spedytora.
Rodzaj płatności: przedpłata, pobranie, nie mają znaczenia i nie przyspieszają ani nie spowalniają procesu realizacji zamówienia.
Gdyby jednak okazało się, że z różnych przyczyn termin realizacji wydłuża się, zostaną Państwo o tym fakcie poinformowani mailowo / telefonicznie / messenger
6. Q: Jaki rzep mają slidery TWINS?
Produkujemy slidery z wykończeniem haczykowym, ale jeżeli jest potrzeba wykonania sliderów z wykończeniem pętelkowym,
NO PROBLEM.
Nie ma dodatkowych kosztów, a czas realizacji nie wydłuży się.
7. Q: Co w przypadku, gdy mój kombinezon ma rzep haczykowy na kolanie?
Większość producentów produkuje kombinezony z rzepem pętelkowym, jednak jest kilku producentów „idących pod prąd”.
Jeżeli jednak tak jest, wystarczy poinformować o tym fakcie w informacjach dodatkowych.
Nasz dział montażu wykona slidery z wykończeniem pętelkowym.
8. Q: Jak zamontować slidery łokciowe, kiedy mój kombinezon nie ma rzepu?
Jeżeli Twój kombinezon nie ma naszytego rzepu, należy użyć rzepu samoprzylepnego, który jest dołączony do zestawu.
Aby rzep dobrze przylegał do skóry, przed jego przyklejeniem należy oczyścić i odtłuścić skórę. Oby odtłuścić skórę
- używamy alkoholu etylowego,
- następnie czekamy do wyschnięcia
- aplikujemy rzep z warstwą klejową
- rzep po 24 godzinach uzyskuje pełną adhezję
Gdybyście jednak nie wierzyli w siłę kleju można go przykleić oraz przeszyć w zakładzie kaletniczym.
9. Q: Czy w zestawie sliderów łokciowych jest rzep z mocowaniem do kombinezonu?
Tak w zestawie otrzymujecie slider z rzepem haczykowym oraz rzep pętelkowy z warstwą klejową, do samodzielnej aplikacji.